Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

    1. Co je Round The Clock?

    Round The Clock je nákupní klub otevřený 24/7/365.

    2. Co mohu udělat pro to, abych na vaší prodejně mohl/a nakupovat? 

    Je zapotřebí se do našeho klubu zaregistrovat.

    3. Co potřebuji k tomu, abych se mohl/a registrovat? 

    Stáhnout si naši aplikaci, být starší 18 let, vyplnit a zaslat nám všechny potřebné údaje.

    4. Musím do aplikace vkládat detaily své platební karty? 

    Ano, údaje k platební kartě jsou zapotřebí.

    5. Jak probíhá platba nákupu? 

    Velice jednoduše, stačí ji potvrdit v aplikaci.

    6. Kde najdu účtenku k nákupu? 

    Svou účtenku najdete v aplikaci v sekci Historie plateb.

    7. Proč potřebujete mou selfie? 

    Chráníme zneužití vašich údajů a dokladů a potřebujeme vědět, že jste to opravdu vy. 

    8. Mohu na prodejně zaplatit hotově? 

    Na našich prodejnách nelze platit hotově, pouze pomocí ApplePay a GooglePay.

    9. Mohu na prodejně zaplatit stravenkami? 

    Na našich prodejnách stravenkami platit nelze.

    10. Kam se mohu obrátit, pokud jsem na prodejně nenašel své oblíbené zboží? 

    V naší aplikaci je pro vás připraven Wishlist, neváhejte jej použít.

    11. Jak mohu zakoupené zboží reklamovat? 

    Kontaktujte nás emailem na helpdesk@roundtheclock.cz.cz

    12. Co mám dělat v nestandardních situacích? 

    Použijte naše pohotovostní tlačítko, které najdete u dveří do prodejny.

    13. Jaké požadavky musí můj telefon splňovat, abych mohl nakupovat? 

    Podmínkou je možnost instalovat aplikace, tedy vlastnit chytrý telefon s operačním systémem Android nebo iOS. V obchodě Google Play nebo Apple Store pak najdete bližší detaily. Váš telefon ale musí dále podporovat Bluetooth technologii.

    14. Kde všude mohu najít vaše prodejny? 

    Všechny naše provozovny můžete najít přímo v aplikaci. Máte možnost si všechny zobrazit přímo na mapě a nebo vyhledat konkrétní provozovnu dle adresy.