• Co je Round The Clock?

    Round The Clock je nákupní klub otevřený 24/7/365.
  • Co mohu udělat pro to, abych na vaší prodejně mohl/a nakupovat?

    Je zapotřebí se do našeho klubu zaregistrovat.
  • Co potřebuji k tomu, abych se mohl/a registrovat?

    Stáhnout si naši aplikaci, být starší 18 let, vyplnit a zaslat nám všechny potřebné údaje.
  • Musím do aplikace vkládat detaily své platební karty?

    Ano, údaje k platební kartě jsou zapotřebí.
  • Jak probíhá platba nákupu?

    Velice jednoduše, stačí ji potvrdit v aplikaci.
  • Kde najdu účtenku k nákupu?

    Svou účtenku najdete v aplikaci v sekci Historie plateb.
  • Proč potřebujete mou selfie?

    Chráníme zneužití vašich údajů a dokladů a potřebujeme vědět, že jste to opravdu vy.
  • Mohu na prodejně zaplatit hotově?

    Na našich prodejnách nelze platit hotově, pouze pomocí ApplePay a GooglePay.
  • Mohu na prodejně zaplatit stravenkami?

    Na našich prodejnách stravenkami platit nelze.
  • Kam se mohu obrátit, pokud jsem na prodejně nenašel své oblíbené zboží?

    V naší aplikaci je pro vás připraven Wishlist, neváhejte jej použít.
  • Jak mohu zakoupené zboží reklamovat?

    Kontaktujte nás emailem na helpdesk@roundtheclock.cz
  • Co mám dělat v nestandardních situacích?

    Použijte naše pohotovostní tlačítko, které najdete u dveří do prodejny.
  • Jaké požadavky musí můj telefon splňovat, abych mohl nakupovat?

    Podmínkou je možnost instalovat aplikace, tedy vlastnit chytrý telefon s operačním systémem Android nebo iOS. V obchodě Google Play nebo Apple Store pak najdete bližší detaily. Váš telefon ale musí dále podporovat NFC technologii.
  • Kde všude mohu najít vaše prodejny?

    Všechny naše provozovny můžete najít přímo v aplikaci. Máte možnost si všechny zobrazit přímo na mapě a nebo vyhledat konkrétní provozovnu dle adresy.