Skip to Content

Co potřebujete vědět?

Co je Minute Shop?
image description

Minute Shop je nákupní klub otevřený 24/7/365.

Jak tento nákupní klub funguje?
image description

Minute Shop je inovativní myšlenka bezobslužného nakupování. Na prodejně tak není přítomen žádný personál. Veškeré aktivity spojené s nákupem realizujete sami.

Jaké jsou výhody nákupního klubu Minute Shop?
image description

Výhodou je rychlé a bezpečné nakupování kdykoliv a to pouze pro členy klubu.

Co mám udělat, abych mohl/a na vaší prodejně nakupovat?
image description

Je zapotřebí se do našeho klubu zaregistrovat prostřednictvím stažené aplikace „Minute Shop“, kterou naleznete v Google play, App Store případně přes naše webové stránky www.minuteshop.cz. Být starší 18 let, vyplnit a zaslat všechny potřebné údaje. Aktivovat Apple, Google Pay/Peněženka nebo do aplikace zadat údaje o vaší platné platební kartě.

Jaké technické specifikace musí můj telefon – mobilní zařízení splňovat?
image description

Podmínkou je možnost instalovat aplikace, tedy vlastnit chytrý telefon s operačním systémem Android nebo iOS, aktivní bluetooth a platební službu GPay, Apple Pay nebo platební kartu. V obchodě Google Play nebo Apple Store vyhledejte aplikaci Minute Shop, nainstalujte a registrujte se. Váš telefon musí podporovat Bluetooth technologii.

Proč potřebuji Občanský průkaz a selfie?
image description

Potřebujeme ověřit, že jste to opravdu vy. Chráníme zneužití vašich údajů a dokladů.

Musím do aplikace vkládat detaily své platební karty?
image description

Pokud nemáte aktivní aplikaci Apple Pay nebo Google Pay / Peněženka, tak ano.

Mohu na prodejně platit v hotovosti nebo stravenkami?
image description

V naší prodejně zaplatíte aplikací Apple Pay, Google pay/Peněženka nebo platební kartou, registrovanou v naší aplikaci. Na prodejnách Minute Shop nelze platit hotově ani stravenkami (jak papírová forma, tak stravenková platební karta).

Jak můžu vstoupit do prodejny?
image description

Vstup do prodejny je umožněn pouze registrovaným uživatelům. Po přihlášení do aplikace vyberte prodejnu a potvrďte „vstoupit“.

Může se stát, že mě aplikace nepustí do prodejny?
image description

Ano, a to v případě, že je v prodejně přítomen zákazník. Aplikace Vás pustí, jakmile zákazník opustí prodejnu. Nebo je nutné provést kontrolu zapnutí Bluetooth, zejména povolit hledání blízkých zařízení.

Jak probíhá nákup v samoobslužné prodejně?
image description

Vstup do prodejny je umožněn pouze registrovaným uživatelům v aplikaci Minute Shop. Nacházíte se před prodejnou a chcete jít nakupovat, otevřete a přihlaste se do aplikace a potvrďte „vstoupit“. Dveře do prodejny se otevřou. Pro nákup využijte papírových nákupních tašek. Po ukončení nákupu vložte všechny tašky na pokladní pás, který se sám spustí. Po automatickém naskenování nákupu v pokladním tunelu se vám v aplikaci zobrazí váš nákupní seznam, který po vaší kontrole pohodlně zaplatíte potvrzením tlačítka „zaplatit“. Následně vám přijde do e-mailu uvedeném v registraci potvrzení o provedené platbě. Pro opuštění prodejny použijte tlačítko u dveří.

Jak probíhá platba nákupu?
image description

Velice jednoduše. Po naskenování nákupu na pokladním páse, proveďte v aplikaci kontrolu načtených položek a potvrzením tlačítka ZAPLATIT provedete platbu. Nutné je mít aktivní Apple Pay nebo Google Peněženku (Google pay) nebo mít v aplikaci registrovanou platební kartu.

Kde najdu účtenku k nákupu?
image description

Doklad o zaplacení najdete v registrované e-mailové schránce nebo v aplikaci Nastavení, sekce Účtenky.

Jak mohu zakoupené zboží reklamovat?
image description

Kontaktujte nás na info@minuteshop.cz nebo postupujte dle Reklamačního řádu.

Co mám dělat, když si na prodejně nevím rady?
image description

Využijte a stiskněte tlačítko – Helpdesk – označené v prodejně.

Co mám dělat, když chci opustit prodejnu?
image description

Před opuštěním prodejny prosíme ukončete nákup v aplikaci a použijte tlačítko, které najdete u dveří do prodejny.

Proč má zboží na sobě nalepeny štítky=kódy?
image description

Jedná se o označení zboží pomocí tzv. RFID (Radio-Frequency Identification) kódů. Jedná se o jiný způsob bezkontaktní výměny dat. Díky tomu, je možné veškeré zboží, které vložíte na pás, naskenovat v jednom okamžiku.

Co mám dělat, když na zboží chybí kód – štítek, zboží nelze na páse načíst?
image description

Toto zboží odložte do koše Nefunkční zboží a vezměte si nové zboží z regálu.

Koupím v prodejně alkoholické nápoje?
image description

Ano. Z tohoto důvodu je přístup do prodejny umožněn jen osobám starším 18 let.

Je nakupování v samoobslužných prodejnách bezpečné?
image description

Ano. Do prostoru prodejny může vstoupit pouze registrovaný uživatel a prostor prodejny je monitorován kamerovým systémem.

Kde všude mohu najít vaše prodejny?
image description

Přehled prodejen najdete v aplikaci. Máte možnost si všechny zobrazit přímo na mapě nebo vyhledat konkrétní prodejnu dle adresy.

Image Description

Chcete nakupovat kdykoliv?