Do prodejny vstupujte samostatně. V prodejně nakupuje vždy jen jeden registrovaný uživatel.
Desatero Minute Shop
-
-
Neposkytujte své registrační údaje jiné osobě.
-
Máte-li podezření na zneužití svých údajů, ihned zažádejte o blokaci svého účtu na helpdesk@minuteshop.cz
-
Zboží vždy vracejte na své místo v regále.
-
Odnášíte si pouze to zboží, které jste zaplatili.
-
Zboží, které pokladna nenačítá, odložte do koše „Nefunkční zboží“.
-
Tlačítko Helpdesk použijte jen v situaci, kdy si nevíte rady. Zazvoňte a vyčkejte na spojení s operátorem.
-
V případě, že dojde k znehodnocení zboží – rozbití, rozsypání apod. neváhejte stisknout Helpdesk tlačítko, abychom zajistili pořádek na prodejně.
-
V případě, že jste nenakoupili, nezapomeňte před odchodem z prodejny zrušit nákup v aplikaci.
-
Nápady a připomínky zasílejte na: info@minuteshop.cz